ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ
За Законом України обмін
та повернення товару можливе протягом 14 днів
Крім товарів, які не підлягають обміну та поверненню відповідно до ст. 9 Закону України "Про захист прав споживача": корсетні товари, білизна, купальники, панчішно-шкарпеткові вироби.
Права споживача при придбанні товару
належної якості:
- Споживач має право на обмін товару належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки. Обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо його товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також розрахунковий документ, виданий споживачеві разом з проданим товаром.
- Якщо на момент обміну аналогічного товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.
- При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві протягом 3-5 робочих днів із моменту отримання та перевірки товару складі.
У ВИПАДКУ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ПЕРЕСИЛКА НОВОЮ ПОШТОЮ ЗА РАХУНОК ПОКУПЦЯ
Що потрібно для
повернення коштів:
1. Заповнити заяву на
повернення коштів, яку Ви отримали разом із товаром, та надіслати її у посилці.
2. Надати менеджеру
інтернет-магазину повні реквізити Вашої картки: Номер картки, Установа банку,
МФО банку, Код РНУКПН одержувача, Рахунок одержувача, IBAN (всі ці дані Ви можете
отримати у Вашому банку) – для повернення коштів.
УВАГА! Перед відправкою посилки на
обмін або повернення обов’язково повідомте менеджера інтернет-магазину та
уточніть адресу для відправки.