ОБМІН/ПОВЕРНЕННЯ
За Законом України обмін
та повернення товару можливе протягом 14 днів
Крім товарів, які не
підлягають обміну та поверненню відповідно до ст. 9 Закону України "Про
захист прав споживача": корсетні товари, білизну, панчішно-шкарпеткові
вироби.
Права споживача при придбанні товару
належної якості:
Споживач має право на обмін товару
належної якості протягом чотирнадцяти днів, за винятком дня покупки. Обмін
товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався і якщо його
товарний вигляд, споживчі властивості, ярлики, а також розрахунковий документ,
виданий споживачеві разом з проданим товаром.
Якщо на момент обміну аналогічного
товару немає у продажу, споживач має право або придбати будь-які інші товари з
наявного асортименту з відповідним перерахунком вартості, або розірвати договір
та отримати назад гроші у розмірі вартості поверненого товару.
При розірванні договору купівлі-продажу розрахунки зі споживачем провадяться виходячи з вартості товару на час його покупки. Гроші, сплачені за товар, повертаються споживачеві протягом 3-5 робочих днів із моменту отримання та перевірки товару складі.
У ВИПАДКУ ОБМІНУ ТА ПОВЕРНЕННЯ ПЕРЕСИЛКА НОВОЮ ПОШТОЮ ЗА РАХУНОК ПОКУПЦЯ
Що потрібно для
повернення коштів:
1. Заповнити заяву на
повернення коштів, яку Ви отримали разом із товаром, та надіслати її у посилці
2. Надати менеджеру
інтернет-магазину повні реквізити Вашої картки: Номер картки, Установа банку,
МФО банку, Код РНУКПН одержувача, Рахунок одержувача, IBAN (всі ці дані Ви можете
отримати у Вашому банку) – для повернення коштів.
УВАГА! Перед відправкою посилки на
обмін або повернення обов’язково повідомте менеджера інтернет-магазину та
уточніть адресу для відправки.